برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

God is enough. I swear

من این روزا رو با معجزه تو زندگی کردم. من این روزها قدرت تورو با همه وجودم لمس کردم. تو حمایتم کردی. تو بهم امید و قدرت دادی. تو منو از بدیها حفظ کردی. تمام این ۲۷ سال به این وضوح و شدت لطف و محبتت رو حس نکرده بودم. نه که نبوده باشه... چشای من نمی‌دید.  

خدایا نجاتم دادی. شر و بدی رو از من دور کردی. نگهم دار... حفظم کن. حالا که به اینجا رسیدم، حالا که می‌خندم و از زندگیم لذت می‌برم، حالا که زیبایی‌های زندگی رو با تمام وجودم میبینم حفظم کن.  

خدایا... شکرت. طبلم رو گرفتم.  

من به معجزه ایمان پیدا کردم. به قدرتی که می‌تونی به بنده‌هات بدی ایمان پیدا کردم. به بزرگی بینهایتت ایمان پیدا کردم. به اینکه توکل به تو همه چیزو حل می کنه ایمان پیدا کردم. تازه فهمیدم توکل یعنی چی... تازه فهمیدم تو یعنی همه چیز... تازه فهمیدم تو اگر باشی گور بابای همه دنیا... خدایا تا الانش همه چیز به کمک تو بوده. معجزه‌ی تو بوده. پس نگهم دار... حفظم کن...  

و خدایی که در این نزدیکیست...

خدایی که بوشو حس می‌کنم...  

خدایی که ... خدایاااااااااااا عاشقتممممممممممممممممممممممممممم 

همین...