برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

اولین روز کاری من در سال جدید!!!!

اینم از اولین روز کاری در سال جدید. اصلنم دوست ندارم فکر کنم سالی که نکوست فلان!

صبح که واسه نماز پا شدم یادم رفت موبایلم رو آن کنم که بیدارم کنه واسه رفتن سر کار. نتیجه؟ خواب موندم. یعنی دیر پا شدم. بعدشم تند و تند راه اتفادم و رفتم بیرون. جایی که من کار میکنم یک کم از لحاظ مکانی خلوته. مسیرشم تاکسی خور نیست. یعنی تیکه آخرش. قربونش برم کله صبح توی ایام عید تخم تاکسی ها رو ملخ خورده بود! شروع کردم اون مسیرو پیاده رفتن بلکه اگه تاکسی یافت نشد لااقل پیاده به شرکت برسم. بماند که یه دونه تاکسی هم نبود اما در عوضش تا دلتون بخواد آدم بیکار و علاف به تور ما خورد کله صبح اونم توی ایام عید. زشت نیست؟ قباحت نداره؟ آخه مگه تو بیکاری؟ یکی نیست بگه اگر کار نداری واسه چی صبح خروسخون زدی از خونه بیرون؟ اگرم کار داری پدر بیامرز برو به کارت برس چیه هی دم پای این و اون وای میستی؟ واقعن نمیتونم آدمها رو درک کنم. حس میکنم روح خیلی ها بیماره در کل!

اینش از اون! بعدش تو مسیر یه خانواده که سوار ماشین بودن یهو وسط  خیابون وایسادن و زنه (که رانندگی هم میکرد) پسرش و شوهرش رو از ماشین انداخت بیرون! و هر چی الفاظ قشنگ و لطیف در دنیا بلد بود نثار اون دوتا کرد و بعدش هم با دخترش که توی ماشین مونده بود پشت چراغ قرمز تا تونستن فحش و فحش کاری کردن! مرده و پسره هم توی خیابون تلافی کردن! خیلی هم پولدار بودن که البته ربطی به اصل قضیه نداره. اما من مونده بودم که واقعن میشه؟ میشه یه خانواده توی عید اینطوری باشن با هم؟ یعنی چی آخه؟

تازه گِل قضیه مونده. هلک و هلک به هزار گرفتاری تاکسی گیر آوردم و رسیدم دم شرکت... میبینم یه تابلوی گنده چسبوندن نوشتن به جهت رفاه حال همکاران محترم مدیر عامل محترم تر طی اطلاعیه ای امروز دوشنبه رو تعطیل اعلام نمودن تا همکاران از ایام عید بهترین استفاده رو ببرن. شما باید اونجا میبودید و حال و روز منو میدیدن... جدن دیدنی بود. خدا بهشون عقل بده. اعلامیه رو زدین دم در ملت بیان تا دم شرکت بعد دست از پا درازتر برگردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیگی یه اطلاع رسانی دقیقتر کنی که همکارا این همه راه نکوبن و بیان و همه برنامه هاشونو بهم نریزن واسه اومدن به شرکت؟ باید دم در شرکت بفهمن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه من به شماها چی بگم؟ من فکر کردم فقط من خبر نداشتم. بعد دیدم نه... کلی کارمند و حتی مدیرای ارشد شرکتم خبر نداشتن و تشریف آوردن و بعدشم دست از پا درازتر برگشتن. خیلی عالیه! اینم از وضع ما توی یه شرکت موفق ایرانی! خدایا آخه من چی بگم...

هیچی دیگه برگشتم خونه و از همه سخت تر پاک کردن کرمها و رژ لب و خلاصه برگشتن به وضعیت عادی بود. خوابم هم نمی برد. هیچی دیگه روزم خراب شد. و البته شرکتم به هدفش رسید و ایام تعطیلی خیلی خوبی! رو برای من لااقل فراهم کرد. من که کوتاه نمی یام. بذار برم سر کار یه ایمیل واسه مدیر منابع انسانی میفرستم و بدون رودربایستی ازش انتقاد میکنم...

خلاصه که من عصبانیم.............. بله I am sooooooooooooooooooooooooooo sad!

اما خونه که اومدم یکی از کانالها یکی از فیلمهای جنیفر لو-پز رو داشت پخش میکرد که اصل فیلمم در مورد رقص بود. دیگه باب میل من. هم جنیفر هم رقصها... کلی لذت بردم.

نظرات 4 + ارسال نظر
میم دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ

ای وای ... بابا خبری نبست که! نمی خواد حالا تا هفدهم بری!
واسه همینه که شبا زود می خوابی دیگه!
- نکته: تاکسی ها از طریق تخم گذاری تولید مثل نمی کنن ... پس تخمی نبست که ملخ بخوره! اگه می خواستی علمی حرف بزنی می گفتی چراغشون کور شده بود! :دی
.
.
.
ادامه دارد ...

ببینم یه سوال! میم کیه؟ م کیه؟ هرچند تو هیچ وقت عادت نداری به سوالهام جواب بدی.
اوهوم... راست میگیا. خوب چراغشون اینا.

م دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ

آره ... روح ها بیماره ولی اونا اصن خونه ای ندارن ... اگه داشتن که می موندن تو خونه! مطمئن باش! حالا صرفن منظورم قالب فیزیکی خونه نیست!
***
۱- از کجا فهمیدی خانواده ان!؟
۲- از کجا فهمیدی اون دو تا بابا و پسرن
۳- از کجا فهمیدی اون دو تا مادر و دخترن
۴- از کجا فهمیدی پول دارن!؟
بلا تو هم مث من حسدوتیت قویه ها!
:)
***
آه ... شرکت موفق ... یه سرنخ ازت پیدا کردم :دی!
حتمن جناب مدیر تشریف آوردند دیدن هیچ بنی بشری نیومده ... گفتن این تابلو رو بزنیم بلکه اندک آدم خلی که میان ( دور از جون شما)(مراجعه شود به کامنت قبل) تکلیفشونو بدونن!
- بکی تاحالا فک می کردم بکی از مدبران ارشد شرکتی ;-)
***
چه خوش به خالیشون میشه این کارمندای شرکت وقتی تو می ری سر کار!
هیچ وقت تو خونه نمون!
:دی
***
نوش جونت!
:)
خوش باشی!

متوجه منظورت هستم.
*
من خیلی باهوشم. این چیزا رو خوب میفهمم.
آره حس انساندوستیم قویه. جدی!
*
آره خدائیش اینو به عمد نوشتم که تو بتونی پیدام کنی! :دی
خیلی لوسی............ من خلم؟ :((((
*
اون که بهلههههههههههههه!!!! بالاخره برم سرکار یا بمونم خونه؟!!! یه بار میگی نرو تا ۱۷ام بمون خونه الانم که میگی هیش وخ تو خونه نمون.
خوب شد تو رئیس جمهور نشدی. بدتر از بعضی ها مملکت رو میترکوندی!
*
ممنون.

م دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ

میم همون م ه که می خواد تنوع داشته باشه!
البته فقط تو اسم!

بله. ممنون از توضیحات.

بی تا چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ق.ظ http://bita1987.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااا

من اگه جانت بودم همون جا یه جیغ بنفش می کشیدم تا کل تهران بفهمن!!

خیلی کولی ام نه؟!!

نع عزیز دلم تو خیلی هم گلی و با کلاسی. :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد